Drama u nastavi Engleskog jezika
Autor: Nikola Vranić, 19. 12. 2022.
Nakon povratka s mobilnosti u sklopu Erasmus+ KA1 projekta “P.I.K. za mene i moju digitalnu generaciju“ održane u Amsterdamu od 3.10. do 8.10. 2022., učenice i učenike sam tijekom listopada, studenog i prosinca 2022. godine upoznao sa sadržajem uspješno završenog tečaja „Learn To Tech English Or Any Other Subject With Drama“.
S učenicima sam tijekom listopada, studenog i prosinca 2022. godine satove započinjao tzv. ice breakerima poput Izreci svoje ime koristeći gestu i Zajedničko crtanje lica. Također, s učenicima sam započeo s vježbanjem kreativnosti s primjerom koji Nizozemci često koriste u svojim obrazovnim ustanovama poput Nabroji čim više načina na koje možeš iskoristiti naranču i Poveži devet točkica ne dižući ruku s papira i ne prelazeći preko iste linije dvaput.
Učenike sam podsjetio koliko su verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija važne u svakodnevnom životu i vježbali smo izražajno čitati i izgovarati dijelove teksta te smo igrali igre poput Vođenog crtanja u paru i Pokvareni telefon pokretom kako bismo poboljšali komunikaciju i vježbali davati točne upute.
U središnjem dijelu sata kad sam kod učenika primijetio umor i dekoncentriranost, učenike sam naučio igrati igre Dog – cat – dog i Mikročestice koje služe osvježavanju uma i održavanju koncentracije.
U glavnom dijelu sata smo pričali smislenu i bizarnu priču u krugu. Učenici su prvo trebali stati u krug, a potom su od mene čuli nekoliko ključnih riječi te su trebali početi pričati priču u krugu čija se radnja odnosila na ključne riječi, a da pritom svaki od njih koristi samo jednu jedinu riječ. Nakon toga smo ponovili igru, ali bez ključnih riječi.
U završnom dijelu sata često smo igrali igru Reci to s osjećajem jer je to odlična jednostavna igra koja ne zahtijeva previše koncentracije, a učenicima je vrlo zabavna. Njome smo naučili koliko su geste i mimika bitni pri smislenom prenošenju poruke sugovorniku ili grupi.