Mindfulness tehnike na satu razrednika
Autor: Jelena Bošnjak, 25. 11. 2022.
Tijekom školske godine 2022./2023. nastavljaju se provoditi preventivni programi s ciljem razvoja socijalnih i emocionalnih vještina koje su važne u razvoju otpornosti i zaštiti mentalnog zdravlja učenika.
Mindfulness tehnike imaju pozitivan učinak na razvoj pažnje, koncentracije, pamćenja i sposobnost zaključivanja. Učenici su odlično prihvatili kratke vježbe mindfulnessa kao uvodnu ili završnu aktivnost u radionicama na satu razrednika. Vrstu i trajanje vježbi prilagodila sam uzrastu i afinitetima učenika. Vježbe disanja, vizualizacije i aktiviranja svih osjetila pomažu učenicima usmjeriti pažnju, dok razne aktivnosti ponavljanja jednostavnih motoričkih radnji razvijaju sposobnost koncentracije i pamćenja. Vježbe disanja pomažu u nošenju s osjećajima ljutnje, tuge, anksioznosti i straha. Učenici svih dobnih skupina vole aktivnosti koje uključuju pokret, igru i kreativno izražavanje. U radu s učenicima kombinirala sam i razne digitalne sadržaje (kvizovi, igre, slagalice) kroz koje smo najčešće uvježbavali sastavnice vještine kojom smo se bavili. Pokazalo se da primjena raznih vrsta poticaja pozitivno utječe na motiviranost učenika za aktivno sudjelovanje u radu.
20221108_102718.jpg (1.03 MB)
20221108_102743.jpg (1,008.81 KB)
20221122_113717.jpg (1.01 MB)
20221108_102734.jpg (902.00 KB)
20221122_114210.jpg (760.35 KB)
20221122_114229.jpg (721.57 KB)
20221216_104357.jpg (851.13 KB)
20221216_104456.jpg (1.01 MB)
20221216_104809.jpg (789.63 KB)
20221216_105108.jpg (878.60 KB)