FILMSKA MATEMATIKA
Autor: Mira Petek, 3. 5. 2022.
Tijekom provođenja ovoga ERASMUS+ projekta u našoj školi, učitelji pokušavaju poticati nove načine učenja koja su primjereniji suvremenim zahtjevima obrazovanja usmjerene na kreativnost i rješavanje problema. Takvo učenje podrazumijeva služenje informacijsko komunikacijskom tehnologijom jer živimo u vremenu u kojem je ona zastupljena u svim područjima ljudske djelatnosti. Učitelji razredne nastave PŠ Lučelnica projektnim aktivnostima nastoje što je više moguće ostvariti ciljeve projekta P.I.K. za mene i moju digitalnu generaciju. Na prijedlog učenika, učiteljica Mira Petek je izradila i provela aktivnosti igara pod nazivom "Filmska matematika". Radi se o 5 escape room igara s temama dječjih filmova. Vrijeme rješavanja jedne igre procijenjeno je na 2 sata. Kroz upute i vođenje glavnih likova učenici prolaze etape igre dok ne riješe sve postavljene zadatke i odgonetnu dijelove šifre. Likovi iz filmova ih vode i motiviraju tijekom igre. Igre se mogu igrati u učionici, ali i tijekom nastave na daljinu. U igrama se pojavljuju likovi i motivi iz animiranih filmova: Priča o igračkama, Vaiana, Kako je Gru ukrao mjesec, Sam u kući i Kuća obitelji Glasnić. Igre se nalaze u dokumentu kolikom na više.