ESCAPE ROOM IGRA (BAJKE, BRAĆA GRIMM)
Autor: Mira Petek, 6. 6. 2022.
Tijekom drugog polugodišta, na satovima Hrvatskog jezika , učenici 1. r. PŠ Lučelnica interpretirali su Bajke braće Grimm. Bajke su čitali u školi i kod kuće, a nakon čitanja su rješavali različite stvaralačke zadatke te na kraju ponovili kroz escape room igru. Kako igra "pamti" napredak učenika, zadatke su mogli rješavati svojim tempom i odabranim redoslijedom. Nakon točno riješenih izazova u igri, učenici su skupili dijelove šifre i riješili misterij iz svijeta bajki. Izašli su iz začarane sobe i otkrili negativca koji ne napravio štetu. Nakon toga proveli su i vrednovanje rješavajući digitalni nastavni listić koji se nalazi na kraju igre uz poruku: „Postoje gora zlodjela od uništavanja knjiga. Jedno od njih je ne čitati knjige.” Joseph Brodsky Poveznica na escape room igru nalazi se ispod (klikom na više).
Igra se nalazi na poveznici: BAJKE - ESCAPE ROOM IGRA
Zadaci u escape room igri služe kao dodatni materijal za ponavljanje, vježbanje čitanja, zaključivanje, sažimanje i izdvajanje bitnog. Osim ishoda Hrvatskog jezika, učenici na ovaj način ostvaruju ishode međupredmetnih tema Učiti kako učiti, Uporaba IKT-a te Građanski odgoj i obrazovanje. Učenici kroz rad u etapama escape room igre razvijaju organizaciju samostalnog učenja, uče postavljati svoje ciljeve učenja i upravljati procesima učenja i motivacijom. Rješavanjem različitih tipova zadataka nakon interpretacije bajki razvijaju kritičko mišljenje i komunikacijske vještine te osvještavaju građanske vrednote: ljudsko dostojanstvo, slobodu, ravnopravnost i solidarnost i demokratska načela u zajednici. Uporabom informacijske tehnologije u odgojno-obrazovnom okruženju učenici upoznaju obrazovne sadržaje u virtualnom okruženju i razvijaju istraživački duh pretraživanjem i obradom informacija.