OBRNUTA UČIONICA
Autor: Marijo Balašković, 5. 7. 2021.
Obrnuta učionica je projekt učenika i učitelja razredne nastave PŠ Lučelnica. Osmišljen je kao niz aktivnosti koje će se provoditi u redovitoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima. Projekt je dio ERASMUS+ K1 projekta P.I.K. za mene i moju digitalnu generaciju. Cilj nam je kod učenika razviti senzomotoriku, motoriku i koncentraciju, ali i poticati nove načine učenja koja su primjereniji suvremenim zahtjevima obrazovanja usmjerene na kreativnost i rješavanje problema. Pritom ćemo se često služiti informacijsko komunikacijskom tehnologijom jer živimo u vremenu u kojem je ona zastupljena u svim područjima ljudske djelatnosti. No, unatoč tome, svjesni smo da je djeci potreban istinski i pravi doživljaj prirode i okoline u kojoj žive. Stoga ćemo intenzivirati sadržaje koji potiču kretanje i boravak u prirodi i na taj način doprinijeti boljem fizičkom i mentalnom zdravlju učenika. Trebamo slijediti trendove, ali i očuvati emocionalnu i fizičku ravnotežu u razvoju djece. Stoga smo osmislili projekt koji će u jednakoj mjeri razvijati i društvene i emocionalne i digitalne kompetencije naših učenika. Mnogo vremena ćemo provoditi u prirodi, razvijati senzomotoriku i poticati na što jači i bolji doživljaj stvarnosti. Trudit ćemo se poticati učenike na vršnjačko i suradničko učenje i primjenu digitalnih tehnologija u radu. Nastojat ćemo pomiriti dvije krajnosti i pomoći učenicima da sami istražuju i uče. Projekt će se provoditi dvije školske godine, a rezultati provedbe u šk.god. 2020./2021. su na poveznici: