Svjetski dan čitanja naglas
Autor: Marica Lojen, 1. 2. 2023.
Učenici 3. razreda Matične škole obilježili su Svjetski dan čitanja naglas. Uz pomoć učiteljice Barbare Bogović i školske knjižničarke Marice Lojen izabrali su djela za čitanje te su ponosno pročitali naglas svojim prijateljima svoj odabir. Izabrali su naslove koji su im omiljeni te pokazali zrelost i interes za razumijevanje društvenih problema, vezu vještine čitanja, pisanja i slušanja koja obogaćuje njihov rječnik i doprinosi njihovom uspjehu i osobnom razvoju.
Učenici 3. razreda Matične škole obilježili su Svjetski dan čitanja naglas. Uz pomoć učiteljice Barbare Bogović i školske knjižničarke Marice Lojen izabrali su djela za čitanje te su ponosno pročitali naglas svojim prijateljima svoj odabir. Izabrali su naslove koji su im omiljeni te pokazali zrelost i interes za razumijevanje društvenih problema, vezu vještine čitanja, pisanja i slušanja koja obogaćuje njihov rječnik i doprinosi njihovom uspjehu i osobnom razvoju.
Marija Šoštar, vrlo aktivna čitateljica, pročitala je priče iz dvije knjige. Iz knjige „Zar baš moram u školu?„ književnice Sanje Pilić, pročitala je priču „Mobitel“ i sve nas nasmijala. U Projektu Naša mala knjižnica je knjiga „Slamka, Šlapica i vragolasta školarka“ finske dječje spisateljice Sinikke Nopola. Marija je izabrala humorističnu priču „Ne može to tako!“ .
Klara Hržica pročitala je priču „Najbolja prijateljica“ iz knjige Dnevnik Pauline P. književnice Sanje Polak.
Dominik Antolić pročitao je priču „Nindže“ slovenske književnice Jane Bauer iz knjige „Ding dong priče“. Knjiga je neobična jer su isti naslovi priča napisani za dječake s jedne strane, a s druge strane za djevojčice.
Helena Pogačić obožava knjige koje nas poučavaju o životu životinja. Pročitala je ulomke iz dječjih enciklopedija, iz knjige „Sisavci“ slušali smo o životu lavova, a iz knjige „Ptice“ slušali smo o životu paunova.
Vanesa Gorup i Iva Šimunić izabrale su knjigu Sanje Pilić „Nemam vremena“.
Iva je pročitala naglas priču Nemam vremena. Pričom nas je naučila da treba imati vremena za jutarnju gimnastiku i vožnju biciklom.
Vanesa Gorup pročitala je ekološku priču „Šuma“ u kojoj smo čuli mnogo nepoznatih riječi i optužbi na neprimjeren odnos ljudi prema šumi.
Aktivnošću čitanja naglas u našem razredu bili smo jako zadovoljni slušajući interpretativno čitanje.
Nemam vremena za čitanje, ne može to tako! Nađite vremena za čitanje i uživajte u čitanju i slušanju kao mi danas.










JELOVNIK ZA LISTOPAD 2025.docx
JELOVNIK ZA PRODUZENI BORAVAK LISTOPAD 2025.docx