PROJEKT " Čovjek to sam ja"
Autor: Dubravka Jelušić, 6. 2. 2022.
Tijekom siječnja i veljače na nastavi Prirode i društva proučavali smo ljudsko tijelo. Spoznajući nastavne sadržaje prirode i društva o temi čovjeka i ljudskog tijela, odrađen je projekt pod nazivom „Čovjek, to sam ja“. Nositelji projekta bili su učenici četvrtog razreda matične škole i njihova učiteljica.
PROJEKT – „ČOVJEK, TO SAM JA“
Tijekom siječnja i veljače na nastavi Prirode i društva proučavali smo ljudsko tijelo. Spoznajući nastavne sadržaje prirode i društva o temi čovjeka i ljudskog tijela, odrađen je projekt pod nazivom „Čovjek, to sam ja“. Nositelji projekta bili su učenici četvrtog razreda matične škole i njihova učiteljica. Kako bi proširili i obogatili svoje znanje učenici su istraživali sadržaje o sustavima organa čovjeka u različitim literaturama, putem interneta i pokusa. Osim prezentacije svoga rada (kojim su upoznavali različite organe i sustave organa svoga tijela), upoznavali su i osjetila pomoću pokusa te sudjelovali u igri Kahoot. Tijekom rada u radionicama učenici su osjetilima doživjeli svijet oko sebe i došli do nekih novih spoznaja o svome tijelu.
Ovakvo samostalno istraživanje učenika je vrlo važan oblik aktivnog učenja u kojem učenici istražuju, otkrivaju i usvajaju temeljna znanja i vještine. Također, samostalnim istraživanjem kod učenika se formira otvoren um koji je, osim što je spreman spoznavati nova znanja, spreman i slušati tuđa mišljenja.
Provedbom praktičnog rada, učenici su postali aktivni sudionici u nastavi te samostalno rješavali probleme i razvijali stvaralaštvo. Ovakvim načinom rada učenici ne samo da aktivno uče, već i razvijaju vlastite prirodoznanstvene kompetencije i postižu bolje rezultate u nastavnom procesu.
Fotografije možete pogledati u prilogu.














