2022-05-31 15:04:00

PRIMJER DOBRE PRAKSE NA ŽUPANIJSKOM STRUČNOM VIJEĆU UČITELJA RAZREDNE NASTAVE

Učiteljica Mira Petek predstavila je projekt P.I.K. za mene i moju digitalnu generaciju i podijelila s kolegama primjer dobre prakse. Tema predavanja bila digitalna igra u nastavi. Županijsko stručno vijeće učiteljica i učitelja razredne nastave Krapinsko-zagorske županije, održano je online, 17. svibnja 2022. putem MS Teams-a Teme/primjeri dobre prakse bili su:

1. Projekt "Svakog tjedna knjiga jedna", Iva Rogan, mag. primarnog obrazovanja,OŠ Ksavera Šandora Gjalskog Zabok

2. Projekt "KAJkaonica " - njegovanje kajkavske riječi i tradicije, Jagoda Šmit, dipl. učiteljica, Josipa Kocman Grošinić, mag. primarnog obrazovanja, OŠ Vladimira Nazora Budinščina

3. Korištenje Numicona u nastavi Matematike, Marina Sušec, mag. primarnog obrazovanja, OŠ Josipa Broza Kumrovec

4. Digitalne igre u nastavi, Mira Petek, dipl. učiteljica, OŠ Antuna Mihanovića Klanjec

Igra je aktivnost jedne ili više osoba koja služi za razonodu i zabavu. Bit igre je postići neki cilj pridržavajući se pravila. Njima se nastoji razviti neki aspekt čovjekova života, pa tako razlikujemo edukativne igre, sportske igre i sl. Igra je stara praktički koliko i čovječanstvo i njegovim napretkom razvijala se i ona sama te su danas često zastupljene digitalne igre. Igranje digitalnih igri i rad u digitalnim alatima zahtjeva digitalnu pismenost učitelja i učenika, a ima svojih prednosti i nedostataka. S obzirom da današnja djeca žive u digitalnom svijetu od rođenja takve aktivnosti su im prirodne, važno je samo naučiti koristiti ih s mjerom i u prave svrhe. Zato je i njihovo korištenje pripisano Kurikulumom međupredmetne teme IKT. Osim navedenog, štede vrijeme, jeftiniji su i praktičniji. No, neke stvari ipak ne mogu zamijeniti. Učenje iz prirode, čitanje knjiga, pisanje, crtanje, pjevanje, istraživanje…Učenje u prirodi i iz prirode tj. učenje u stvarnom okruženju nema zamjenu. Zato je izuzetno važno pomiriti ova dva načina učenja. To je i cilj ovog projekta: ponuditi učenicima digitalne sadržaje, ali ne zanemariti iskustveno učenje, motoriku i senzomotoriku.

PREZENTACIJA SA STRUČNOG VIJEĆA: DIGITALNE IGRE U NASTAVI


Osnovna škola Antuna Mihanovića Klanjec